Papildinātā realitāte kļūst aizvien reālāka +

Papildinātā realitāte kļūst aizvien reālāka

16. Februāris 2018 • Dāvis Freibergs

Papildinātā realitāte (AR) digitālajā pasaulē vienlaikus ir mums kaut kas pazīstams un redzēts, bet tajā pašā laikā kas pilnīgi jauns un neizpētīts. Pazīstams tāpēc, ka ar reālās pasaules iedzīvināšanu caur telefona kameras lēcu jau 2015. gadā mūs iepazīstināja žurnāls “Ir” un “Overly” politiskajās reklāmās, parādot pilno bildi.

Ko darīt zīmoliem 2018. gadā? +

Ko darīt zīmoliem 2018. gadā?

16. Oktobris 2017 •

Investējiet zīmola attīstībāTā kā produktus un pakalpojumus vairumā gadījumu iespējams nokopēt, zīmoli ir vienīgā patiesā biznesa unikalitāte ilgtermiņā.

Ietekmīgāko zīmolu tops sociālajos medijos +

Ietekmīgāko zīmolu tops sociālajos medijos

04. Oktobris 2017 •

Esi oriģināls, lai tiktu pamanīts – šī mantra dažādās izpausmēs eksistē jau no mārketinga sfēras pirmsākumiem, bet tieši šogad kā vēl nekad tas ir rezultējies gan iespējās, gan ierobežojumos.

Latvijas simtgadē iesoļosim prātīgāki, mobilāki un zaļāki. +

Latvijas simtgadē iesoļosim prātīgāki, mobilāki un zaļāki.

03. Oktobris 2017 • Reinholds Pīrāgs

Tajā pašā laikā situācija starptautiskajā politikas arēnā nebūt nav stabila, mediji nepārtraukti ziņo par tehnoloģiju straujo izaugsmi un darbavietu drīzo izzušanu, bet ziņās varam vērot postošus plūdus, kurus daudzi uzskata par tiešām mūsu pašu radīto klimata pārmaiņu sekām.

Zīmolu Tops 2017 – ar jaunu enerģiju un citā mērogā. +

Zīmolu Tops 2017 – ar jaunu enerģiju un citā mērogā.

29. Septembris 2017 • Andris Rubīns

Tā kā produktus un pakalpojumus vairumā gadījumu iespējams nokopēt, zīmoli ir vienīgā patiesā biznesa unikalitāte ilgtermiņā.

Rādīt vēl...
DDB Latvia
Brīvības 40, Rīga, LV 1050, Latvia
+ 371 67288265
magic@ddb.lv
Vairāk
Visas tiesības rezervētas, DDB Worldwide Communication Group Inc © 2018