10 Kannu festivāla uzvarētāji, kas motivē radīt un darīt.
Jūn 26

10 Kannu festivāla uzvarētāji, kas motivē radīt un darīt.

Reklāmas nozares reputācija tautā visticamāk joprojām svārstās kaut kur starp neizbēgamo ļaunumu un miglas pūtējiem. Un tomēr, laiku pa laikam tiek radītas reklāmas, kas atbruņo pat vislielākos skeptiķus.

Tie ir darbi, kas ne vien palīdz sasniegt nosprausto mērķi, bet arī saviļņo līdz sirds dziļumiem, aktualizē un risina sabiedrībā būtiskus jautājumus vai izklaidē tā, ka liek nopietni pārvērtēt reklāmas “ļaunumu”. Savukārt mums, nozarē strādājošajiem, ļauj būt lepniem pārstāvēt šo jomu.

Pagājušajā nedēļā Francijas kūrortpilsētā Kannās nu jau 64. reizi norisinājās pasaulē nozīmīgākais radošuma festivāls Cannes Lions 2017. Šogad cīņā par prestižajām Kannu lauvām piedalījās rekordliels skaits – 41’170 darbu no visas pasaules. No simtiem šogad apbalvoto Cannes Lions festivāla darbu izvēlējos desmit, kas pilnībā atbilst iepriekš minētajām pazīmēm un motivē mani ar jaunu sparu turpināt iesākto. Un lai arī Latvijas aģentūras pie lauvām netika, priecē fakts, ka uzreiz desmit Kannu lauvas saņēma projekts, kura radīšanā piedalījies latvietis, mākslinieciskais direktors Mārtiņš Zelčs (BBDO Worldwide). Mārtiņa un viņa Ņujorkas aģentūras komandas radītais darbs, kas māca savlaicīgi atpazīt ieroču vardarbības signālus, noslēdz manu simbolisko izlasi.

Tāpat prieks un lepnums Berlīnes Skolas kolēģi Gil Kuruneri, kura komandas izlolotais projekts Refugee Nation saņēma neskaitāmas Kannu lauvas, tajā skaitā arī Grand Prix. Tikmēr DDB Worldwide šogad ticis pie apaļām 100 lauvām, ar ko arī apsveicu.










Un kuri ir tavi šī gada Kannu festivāla favorīti?

Komentāri
Andris Rubīns
autors
Andris Rubīns
DDB Latvia
Brīvības 40, Rīga, LV 1050, Latvia
+ 371 67288265
magic@ddb.lv
Vairāk
Zīmolu tops
Čempionu brokastis
Social Media
Worldwide
Visas tiesības rezervētas, DDB Worldwide Communication Group Inc © 2017