Mar 17

#27 Čempionu brokastīs zīmola mojo, negativitāte un Latvijas plakāti

#27 Čempionu brokastīs zīmola mojo, negativitāte un Latvijas plakāti

Šī pavasara Čempionu brokastis ieturējām Latvijas Nacionālās bibliotēkas 11. stāvā ar skatu uz Daugavu. Šefpavārs Andris Rubīns brokastīs servēja trīs aizraujošus stāstus par svaigākajām aktualitātēm un nemirstošām vērtībām.

Brokastis atklāja DDB Consulting stratēģiskais plānotājs Reinholds Pīrāgs, kurš meklēja zīmola mojo aktuālajās tendencēs mārketingā. Izrādās mojo slēpjas nacionāli globālajā, tehnoloģiski gudrā vajadzību risināšanā, virtuālās pieredzes nodošanā, trendā, kas saucas GKGKG (gribu, ko gribu, kad gribu), un sociāli pelēkajā zonā.

Otrajā ēdienā rakstnieks, finanšu konsultants un bloga tomskreicbergs.lv autors Toms Kreicbergs dalījās pieredzē, kā pievērst sabiedrības uzmanību, ja negribas kliegt, vaidēt vai publicēt nepatiesas ziņas. Citējot Tomu, "pārsteidzošais, vienkāršotais, vienas emocionālās nots saturs uzvar emocionālās narkotikas".

Saldajā mūs priecēja Nacionālās biblotēkas plakātu kolekcijas glabātāja Raita Lubinska stāsts par vakardienu un šodienu Latvijas plakātos - kolekciju, kas ļauj izsekot latviešu plakātu mākslas galvenajām tendencēm vairāk nekā 100 gadu garumā. Tas bija kolorīts stāsts ne tikai pēc satura, bet arī pasniegšanas veida.

27. Čempionu Brokastu fotoreportāža apskatāma šeitUz tikšanos nākamajās Čempionu brokastīs vasarā!

 

Komentāri

Jaunumi

Rādīt vēl
Vai pārlekt uz gadu
DDB Latvia
Brīvības 40, Rīga, LV 1050, Latvia
+ 371 67288265
magic@ddb.lv
Vairāk
Zīmolu tops
Čempionu brokastis
Social Media
Worldwide
Visas tiesības rezervētas, DDB Worldwide Communication Group Inc © 2017