Mar 22

35. ČEMPIONU BROKASTIS POPKULTŪRAS ZĪMĒ

35. ČEMPIONU BROKASTIS POPKULTŪRAS ZĪMĒ

Šīs Čempionu brokastis bija īpašas ne tikai ar interesanto tēmu, bet arī brokastu servētāju sava veida radniecību, jo šoreiz runātāji bija no – vai pavisam cieši saistīti ar – DDB. Skats uz dzīvi no mūsu skatu punkta. Un tas, kur mēs visi šoreiz lūkojāmies – popkultūras loma reklāmas pasaulē.

Daudz ir apspriesta reklāmas loma popkultūrā, tādēļ mēs izvēlējāmies runāt par otru pusi. Arī satikšanās vieta nebija izvēlēta nejauši – LMT Brīvības centrs konceptuāli ir vairāk nekā klientu centrs, tur satiekas tradicionālie pakalpojumi ar mūsdienu tehnoloģiju un dzīvesveida izklaidēm.

Atklājot Čempionu brokastis, paziņojām par mūsu pievienošanos NORD aģentūru mikrotīklam ar jaunu domāšanas veidu un kopīgu mērķi iekarot popkultūru, vienlaikus saglabājot ciešu saikni ar globālo DDB Worldwide tīklu. Vairāk par tīkla ideoloģiju un panākumiem pastāstīja NORD ID dizaina aģentūras vadītājs Maikls Hollesens Viņš iepazīstināja ar savu pieredzi vizuālās identitātes būvēšanā, kas pilnībā balstīta uz stratēģiju, un analizēja divus NORD DDB darbus – elektroenerģijas uzņēmuma Vatenfall vizuālās identitātes izstrādi un pasaules atzinību guvušo kampaņu “Smoooth” zviedru bankai Klarna.

Turpinājumā ar citu veiksmes stāstu un to, kā garšo sasniegumi, dalījās mūsu radošais direktors Vairis Strazds tandēmā ar LiveRiga mārketinga vadītāju Ievu Lasmani. Kas notiek, kad brīfa uzdevums ir “Kaut kas cits”? Cik tālu var iet? Atbilde nekad nebūs viennozīmīga, taču kampaņa “Insider’s guide to Riga”, salaužot klasiskās tūrisma reklāmas žanru, pierādīja, ka uzdrīkstēšanās atmaksājas, jau otro gadu palīdzot Rīgai un Latvijai ieņemt visstraujāk augošā tūrisma galamērķa statusu Eiropas Savienībā.

Brokastu noslēgumā mikrofona stafeti pārņēma DDB Consulting stratēģiskā direktore Anna Celmiņa, kura iepazīstināja ar savas komandas Trojas zirgu Cultural Insights – paņēmienu, kā izmantot sabiedrībā aktuālās tēmas, lai komunicētu zīmolu ikdienas popkultūrā, kurai nav sakara ar populāriem dziedātājiem, aktieriem un citām neaizsniedzamām galaktikām. Anna savā stāstā ar ķirurga precizitāti un zinātnieces viedumu preparēja cilvēku attiecības ar reklāmu – kā ierāpties pa logu, ja durvīm uzlikts adblock, kā reklāmai iedzīvoties popkultūras ikdienā?

Paldies visiem brokastu gatavotājiem, baudītājiem un atbalstītājiem!

Komentāri

Jaunumi

DDB Latvia
Brīvības iela 40-33, Rīga, LV - 1050
+ 371 67288265
magic@ddb.lv
Vairāk
Visas tiesības rezervētas, DDB Worldwide Communication Group Inc © 2019

Analītiskās sīkdatnes šajā vietnē

Analītiskās sīkdatnes apkopo informāciju, kā Tu lieto tīmekļa vietni, konstatē biežāk apmeklētās sadaļas, ieskaitot saturu, kuru Tu izvēlies, pārlūkojot vietni. Informācija tiek lietota analīzes nolūkos apkopotā veidā. Var tikt izmantotas trešo personu sīkdatnes, piemēram, Google Analytics.

Nospiežot “Saglabāt izmaiņas”, Tu apstiprināsi, ka esi iepazinies ar informāciju par sīkdatnēm un to izmantošanas mērķiem.