Sep 14

Čempionu brokastu 100. stāsts notiesāts autentiskā noskaņā

Čempionu brokastu 100. stāsts notiesāts autentiskā noskaņā

33. Čempionu brokastis tika izgaršotas autentiskā un radošā vidē – Tallinas kvartālā, koncertzālē Tu jau zini Kur. Stāstu gardēžiem lielisku pārsteigumu rīta maltītes veidolā bija sarūpējis Circle K Latvia, pagalmā pie koncertzāles servējot maizītes un rīta kafiju no sava izbraukumu busiņa. Turklāt šķiet gandrīz vai neticami, ja vien nebūtu patiess fakts – šajās brokastīs izskanēja jau 100. stāsts. Zīmīgais jubilejas skaitlis no jauna raisīja gandarījumu par gardo Čempionu brokastu dzīvi, kurā svaiga ideja par dalīšanos ar čempionu cienīgiem stāstiem pāraugusi gaidītā tradīcijā. Pēdējos metrus līdz svinīgajam 100. ciparam ar saviem autentiskajiem stāstiem mēroja DDB vadošais partneris Andris Rubīns, raidījumu „Ķibilds / Adreses / Atslēgas” veidotājs Mārtiņš Ķibilds un Aerodium līdzdibinātājs Ingus Augstkalns.  

Andris Rubīns aicināja jaunā gaismā paraudzīties uz daudz apspriestu un tomēr joprojām valstiski svarīgu jautājumu par Latvijas zīmolu. Andris dalījās ar paša veiktā apjomīgā pētījuma atklājumiem. Viņš uzsvēra, ka spēcīgs zīmols valstij nepieciešams, lai tā kļūtu pievilcīgāka tūristu un investoru acīs. Latvijas problēma joprojām ir tā, ka trūkst viena, skaidri definēta valsts stāsta, kuru vienoti varētu popularizēt gan valsts, gan biznesa vides cilvēki. Kāds tas varētu būt? Ko mums vajadzētu akcentēt? Savus slavenākos mūziķus, māksliniekus, sportistus? Varbūt skaisto dabu vai tehnoloģiju inovācijas? Andra radīto ideju un konkrētus virzienus, kādos vēl varētu iet, veidojot spēcīgu valsts zīmolu, iepazīsi noskatoties video.

Mārtiņš Ķibilds atklāja vēsturi un mūsu dzīves telpu pētošo raidījumu Adreses un Atslēgas aizkulises. Piemēram, raidījumu veiksmes faktorus. Interesanti, ka viens no tiem – tieši subjektīvais skatījums, kas palīdz Mārtiņa raidījumus padarīt gan personīgus, gan aizraujošus. Mārtiņš atgādināja arī to, ka augsti reitingi ir ne tikai apliecinājums raidījumu spējai piesaistīt auditoriju, bet arī būtisks rādītājs sponsoriem, kurus viņš dēvē un uzskata par „karaļiem”. Tai pat laikā Mārtiņš sadarbībā ar raidījuma atbalstītājiem ir novilcis striktas sarkanās līnijas. Vairāk par Mārtiņa TV projektu niansēm un attiecībām ar sponsoriem uzzināsi, noskatoties viņa stāstu, kas piepildīts ar raidījumu kadriem un aizkadriem.

Aerodium līdzdibinātāja Ingus Augstkalna stāsts iedvesmoja būt drosmīgiem savos lēmumos un bezbailīgi skatīties acīs arī visiem sarežģījumiem, jo arī tie iekļauj lielisku attīstības potenciālu. Viņa padomos noteikti ir vērts vērīgi ieklausīties. Ingus kopā ar savu komandu ir panācis to, ka no 1979. gada radītas vēja tuneļa tehnoloģijas tiek izveidots mūsdienīgs un vērienīgs bizness visā pasaulē. Pat Toms Krūzs, gatavojoties lomām, savus rītus sāk ar lidošanu Aerodium vēja tunelī. Ingus savā stāstā aicināja: „Nebaidāmies būt atšķirīgi, sapņot, izteikt viedokli, kļūdīties.” Vēl daudzas citas aizraujošas veiksmes receptes un piemērus, uzzināsi noskatoties Ingus runu.

Paldies visiem runātājiem, klausītājiem un atbalstītājiem, kuri piedalījās 100. stāsta jubilejas brokastīs. Ceram, ka kāda no dzirdētajām veiksmes receptēm iedarbinās dzinuli sen izsapņotu ideju realizēšanai vai būs iedvesmojusi atrast jaunas garšas jau sen zināmajos ikdienas rituālos. Tiekamies nākamajās Čempionu brokastīs – nākamajā stāstu simtniekā!

Komentāri

Jaunumi

Rādīt vēl
Vai pārlekt uz gadu
DDB Latvia
Brīvības 40, Rīga, LV 1050, Latvia
+ 371 67288265
magic@ddb.lv
Vairāk
Visas tiesības rezervētas, DDB Worldwide Communication Group Inc © 2018

Analītiskās sīkdatnes šajā vietnē

Analītiskās sīkdatnes apkopo informāciju, kā Tu lieto tīmekļa vietni, konstatē biežāk apmeklētās sadaļas, ieskaitot saturu, kuru Tu izvēlies, pārlūkojot vietni. Informācija tiek lietota analīzes nolūkos apkopotā veidā. Var tikt izmantotas trešo personu sīkdatnes, piemēram, Google Analytics.

Nospiežot “Saglabāt izmaiņas”, Tu apstiprināsi, ka esi iepazinies ar informāciju par sīkdatnēm un to izmantošanas mērķiem.