Mar 27

DDB apbalvotākie "Password 2014"

DDB apbalvotākie "Password 2014"

Arī šogad mārketinga sasniegumu konkursā "Password 2014" DDB izdevās jau trešo gadu pēc kārtas saņemt augstāko novērtējumu. Divreiz. Biznesa kategorijā uzvarēja LMT zīmola maiņas kampaņa un mazbudžeta kategorijā - Statoil ceļabiedru kampaņa. Šī uzvara DDB ļāva nostiprināt visu laiku apbalvotākās aģentūras titulu "Password" efektivitātes konkursa 10 gadu pastāvēšanas vēsturē, iegūstot 4 Grand Prix apbalvojumus un ar 16 kampaņām iekļūstot finālā.

LMT zīmola maiņa bija projekts, pie kura pusgadu diendienā strādāja teju visa aģentūra. Projekta apjoms bija vērienīgs un ambīcijas - radīt spēcīgāko kampaņu telekomunikācijas industrijas vēsturē. Līdz šim par kampaņas veiksmi liecināja pozitīvas atsauksmes un biznesa rezultāti. Nu jau arī "Password 2014" apbalvojums un žūrijas novērtējums.

Statoil ceļabiedru kampaņa savukārt bija unikāla ar savu mehānismu, kurā autobraucēji varēja iegūt atlaidi degvielai. Jo vairāk līdzbraucēju, jo lielāka atlaide. Tātad - atlaide jānopelna! Šī kampaņa bija labs apliecinājums tam, ka latvieši ir radoši: kungs savu sunīti lika pieskaitīt kā līdzbraucēju, sieviete stāvoklī jautāja - kā tad tagad skaitīsim? Nemaz nerunājot par vīrieti, kurš iebrauca Statoil stacijā ar katafalku. Rezultāti neizpalika.

Password konkursa mērķis ir apzināt efektīvākās mārketinga kampaņas un izcelt labākos veidus, kā reklāma un mārketinga aktivitātes rada reālu pievienoto vērtību biznesam. Konkurss tiek organizēts sadarbībā ar Amerikas mārketinga asociāciju, tādēļ kampaņu vērtēšanā tiek izmantoti starptautiskie EFFIE kritēriji. EFFIE ir viens no prestižākajiem mārketinga efektivitātes konkursiem, kurš tiek rīkots 30 dažādās pasaules valstīs. 

Komentāri

Jaunumi

Rādīt vēl
Vai pārlekt uz gadu
DDB Latvia
Brīvības 40, Rīga, LV 1050, Latvia
+ 371 67288265
magic@ddb.lv
Vairāk
Zīmolu tops
Čempionu brokastis
Social Media
Worldwide
Visas tiesības rezervētas, DDB Worldwide Communication Group Inc © 2017