Mar 19

2 DDB darbi "Password 2014" jeb Latvijas Effie finālā

2 DDB darbi "Password 2014" jeb Latvijas Effie finālā

Saņēmām priecīgu ziņu - divi no trim DDB iesniegtajiem darbiem iekļuvuši mārketinga sasniegumu konkursa "Password 2014" finālā. LMT zīmola maiņas kampaņa iekļuvusi finālā biznesa kategorijā, savukārt Statoil ceļabiedru kampaņa finālā pārstāv mazbudžeta kategoriju. Jau 26. martā "Password 2014" konferences ietvaros kampaņas tiks prezentētas klātienē, un žūrija pēc tām noteiks Grand Prix ieguvēju.

"Password" konkurss norit jau desmito gadu, un līdz šim DDB ir apbalvotākā aģentūra, iepriekšējā gadā triumfējot visās kategorijās un saņemot Grand Prix par SSE Riga ziedošanas kampaņu. Kā aģentūra lepojamies ar šīm uzvarām, jo tās norāda, ka idejai un biznesa rezultātiem ir "jāiet roku rokā". Citiem vārdiem sakot, mārketinga kampaņām jābūt ne tikai radošām, bet arī efektīvām. 

Mārketinga sasniegumu konkurss "Password 2014" primāri vērtē kampaņas rezultātus jeb efektivitāti. Tie sastāda 50% no vērtējuma. Atlikušie 50% tiek sadalīti uz pusēm - 25% par radošumu, 25% par komunikācijas kanālu izvēli.

Turam īkšķus!

 

Komentāri

Jaunumi

Rādīt vēl
Vai pārlekt uz gadu
DDB Latvia
Brīvības 40, Rīga, LV 1050, Latvia
+ 371 67288265
magic@ddb.lv
Vairāk
Zīmolu tops
Čempionu brokastis
Social Media
Worldwide
Visas tiesības rezervētas, DDB Worldwide Communication Group Inc © 2017