Mai 16

Ietekmīgāko zīmolu tops jaunā beta versijā

Ietekmīgāko zīmolu tops jaunā beta versijā

Mainoties līdzi laikam un sociālo mediju videi, DDB ir izstrādājis jaunu Ietekmīgāko zīmola topa versiju. Atšķirībā no iepriekšējās šajā uzsvars tiks likts uz to, kā zīmolam izdevies iesaistīt savus sekotājus (sākuši sekot, pārpublicējuši vai komentējuši kādu no zīmola ziņām, pieminējuši zīmolu u.c.), nevis tikai uz sekotāju skaitu.   

“Pēdējā gada laikā aktuāla bijusi zīmolu vēlme savākt milzīgu sekotāju skaitu. Jā, protams, statistiku vienmēr var apmānīt ar dažādu konkursu palīdzību, bet, kad sekotāji ir saradušies, zīmols bieži vien klusē un īsti nezina, ko ar šiem faniem darīt. Mēs gribam mācīt, ka svarīgākais ir prasme iesaistīt savu auditoriju un likt cilvēkiem tev sekot tāpēc, ka viņiem ar tevi ir interesanti," stāsta DDB stratēģiskais plānotājs Artis Krilovs.

Jaunie topa sastādīšanas principi izcēluši vairāku zīmolu aktīvo un veiksmīgo darbību. “Redzam, ka ļoti labus rezultātus sasnieguši dažādi nišas zīmoli, piemēram, “Stilīgi apavi” sociālajā tīklā Draugiem.lv. Mēs, industrijas cilvēki, brīžiem nenovērtējam “mazos,” taču viņiem ir ļoti atklāta, laba komunikācija, kas viņiem palīdzējusi sasniegt patiešām lielu auditoriju," piezīmē A. Krilovs.

Aicinām iepazīties ar jauno Ietekmīgāko zīmolu topu beta versijā un aktuālajiem aprīļa datiem šeit. Ja topā neizdodas atrast sev interesējošo zīmolu un tas nav atrodams arī meklētājā, pievienojiet to pašrocīgi. 

Komentāri

Jaunumi

Rādīt vēl
Vai pārlekt uz gadu
DDB Latvia
Brīvības 40, Rīga, LV 1050, Latvia
+ 371 67288265
magic@ddb.lv
Vairāk
Zīmolu tops
Čempionu brokastis
Social Media
Worldwide
Visas tiesības rezervētas, DDB Worldwide Communication Group Inc © 2017