Jūl 27

LIDO iestājas par to, kas īsts

LIDO iestājas par to, kas īsts

Laikā, kad mediji veido sev vēlamu realitāti, sociālie tīkli ir pilni ar skaistiem un veiksmīgiem cilvēkiem un tehnoloģijas ļauj parādīt pasauli vēl neredzēti krāšņu, dabiski veidojas pretkustība. Pretkustība, kas meklē īsto, dabīgo, reālo.

Latvijas populārākais ēdināšanas zīmols LIDO bija gatavs pacelt karogu un iestāties par īstām vērtībām - par to, kas no dabas nācis, kas gatavots šodien un pasniegts šodien, par to, kas dod enerģiju dzīvot pilnvērtīgi.  

Klipā ar provokatīviem jautājumiem mēs aicinājām cilvēkus aizdomāties, kas ir patiesas vērtības? Vides reklāmās uzsvērām LIDO vērtības - īsts, dabīgs un pilnvērtīgs.

Savukārt sociālajos tīklos publicējām garākus stāstus video formātā: uzņēmuma produktu virzības vadītāja Ilga Joma atklāja patiesību par LIDO aizkulisēm, LIDO uztura speciāliste Alise Kindzule dalījās ar biežākajām ēšanas kļūdām un deva ieteikumus, kā tās novērst, savukārt uzņēmuma atbalstītā sportiste Laura Ikauniece - Admidiņa iedvesmoja ar savu neatlaidību un atklāja būtiskus aspektus par sportistu ēdienkarti.

LIDO / Ieskaties LIDO aizkulisēs! from DDB Latvia on Vimeo.

Kampaņas ietvaros izveidojām arī mūsdienīgu lido.lv mājas lapu, kurā iestrādājām uztura kalkulatoru, lai ikdienā vieglāk orientēties, cik daudz enerģijas un uzturvielu ikdienā jāuzņem un cik daudz no dienas devas veido izvēlētā LIDO ēdiena porcija.

Kampaņa guva plašu rezonansi sociālajos tīklos - unikālie skatījumi pārsnieguši 900 000, savukārt auditorijas iesaiste sasniegusi teju 8000. Vienlaikus kampaņa palīdzēja vairot arī biznesa rezultātus - LIDO restorānu apgrozījums kampaņas laikā pieaudzis par 6%. 

Komentāri

Jaunumi

Rādīt vēl
Vai pārlekt uz gadu
DDB Latvia
Brīvības 40, Rīga, LV 1050, Latvia
+ 371 67288265
magic@ddb.lv
Vairāk
Zīmolu tops
Čempionu brokastis
Social Media
Worldwide
Visas tiesības rezervētas, DDB Worldwide Communication Group Inc © 2017