Sep 30

Mīlētākie, ietekmīgākie un drosmīgākie zīmoli Latvijā ir noskaidroti

Mīlētākie, ietekmīgākie un drosmīgākie zīmoli Latvijā ir noskaidroti

#YOLO!* Tieši tā ir atslēga uz patērētāju sirdīm, kur krustcelēs kaut kur starp vienaldzību un mīlestību klīst zīmoli. Mīlētāko zīmolu tops ir precīzākā kardiogramma, pēc kuras jau 11. reizi meklējām, no kurienes, latviski sakot, tai mīlestībai pret zīmoliem aug kājas.

Kopumā Baltijas valstīs tika pētīti vairāk nekā 590 zīmoli 52 kategorijās. Atlasot šī gada topa dalībniekus, ir ņemti vērā nemainīgi kritēriji – iepriekšējais zīmolu tops, zīmolu mediju tēriņu pieaugums vai kritums, uzņēmumu apgrozījums un pārdošanas rādītāji. Tālākais tika paveikts ar GFK Custom Research Baltic un 2800 respondentu palīdzību. Izmantojot DDB Brand Capital™ metodoloģiju, tika iegūti rezultāti, kas ļāva ielūkoties auditorijas attiecībās ar zīmoliem skalā no vienaldzības līdz mīlestībai.

Uzdodot jautājumu: "Vai un kā internets ietekmē zīmolus?" Mīlētāko zīmolu tops šogad bija par un ap virtuālo vidi. Pievēršot uzmanību datiem, izkristalizējās senā patiesība - ietekmīgākie zīmoli interneta vidē nebūt nav tie, kuri savus sekotājus lutina ar nepārtrauktiem Like un Share konkursiem, bet gan tie, kuri piedāvā interneta labāko valūtu –  auditorijai nepieciešamo informāciju saprotamā valodā.

3 zīmīgas lietas, kas mainījušās pēdējā gada laikā / Andris Rubīns from DDB Latvia on Vimeo.

Salīdzinot šī Latvijā Mīlētāko zīmolu topa flagmaņus ar iepriekšējā, 10. Zīmolu topa līderiem, nemainīgu pozīciju ir noturējuši pirmie divi zīmoli – Google un Inbox, kamēr pārējie piedzīvojuši kāpumus un kritumus. Par unikālāko tika atzīts Rīgas Melnais Balzams, par kvalitatīvāko – Nike, par izdevīgāko – Supernetto, bet drosmīgākais zīmols ir Amoralle.

Mīlētāko zīmolu topa apbalvošanas ceremonijā DDB Consulting stratēģiskais direktors Kristaps Siliņš precīzi uzsvēra, ka zīmoli tāpat kā cilvēki – nevar savienot visu. Tu nevari būt kvalitatīvs, izdevīgs un unikāls vienlaicīgi. Taču nav pamata satraukumam, jo, kā teicis Oskars Vailds, – esi tu pats, jo visas pārējās lomas jau ir aizņemtas. Citādāk nevar izskaidrot to, ka šogad Zīmolu topā visstraujāk kāpuši tie, kuri nebaidās būt unikāli.

Par futūristiku noskaņojumu zīmolu topa apbalvošanas ceremonijā parūpējās PHD stratēģiskais konsultants Raivis Balodis, bet ar pašironijas devu dāsni padalījās analītiskais Jānis Skutelis ar speciāli apkopoto Vaimanu Top 10.

Mīlētāko Zīmolu topa respondentu viedokļu analīzi un secinājumus apkopoja DDB Consulting sadarbībā ar SKDS, GFK Custom Research Baltic un biznesa žurnālu Kapitāls. Ar Zīmolu topa plašāku izklāstu iespējams iepazīties jaunajā žurnāla Kapitāls numurā, kur Mīlētāko zīmolu topam atvēlētas 50 lapas. 

Ar Zīmolu topa rezultātiem internetā var iepazīties zimolutops.lv, taču ja vēlaties plašāku informāciju par topu vai detalizētāku sava uzņēmuma zīmola izpēti Baltijas reģionā, aicinām sazināties ar DDB Consulting komandu.

*You only live once!

Komentāri

Jaunumi

Rādīt vēl
Vai pārlekt uz gadu
DDB Latvia
Brīvības 40, Rīga, LV 1050, Latvia
+ 371 67288265
magic@ddb.lv
Vairāk
Zīmolu tops
Čempionu brokastis
Social Media
Worldwide
Visas tiesības rezervētas, DDB Worldwide Communication Group Inc © 2017