Nov 06

Nordea zina, kas ir panākumu pamatā

Nordea banka, mainot biznesa un komunikācijas stratēģiju, kopā ar DDB pārbaudīja Malkolma Gladvela 10 000 stundu teoriju un pārliecinājās, ka panākumu pamatā irneatlaidība un aizrautība. Un nav būtiski, vai mērķis ir noskriet maratonu, apgūt jaunu lomu teātrī vai veidot uzkrājumus konkrētam dzīves plānam. Kampaņa, kas vienlaikus būvēja bankas tēlu un aicināja uzkrāt, guva panākumus. Iespējams tāpēc, ka kampaņa tika aizrautīgi veidota, bet produkts neatlaidīgi pārdots.

Komentāri

Jaunumi

DDB Latvia
Brīvības iela 40-33, Rīga, LV - 1050
+ 371 67288265
magic@ddb.lv
Vairāk
Visas tiesības rezervētas, DDB Worldwide Communication Group Inc © 2019

Analītiskās sīkdatnes šajā vietnē

Analītiskās sīkdatnes apkopo informāciju, kā Tu lieto tīmekļa vietni, konstatē biežāk apmeklētās sadaļas, ieskaitot saturu, kuru Tu izvēlies, pārlūkojot vietni. Informācija tiek lietota analīzes nolūkos apkopotā veidā. Var tikt izmantotas trešo personu sīkdatnes, piemēram, Google Analytics.

Nospiežot “Saglabāt izmaiņas”, Tu apstiprināsi, ka esi iepazinies ar informāciju par sīkdatnēm un to izmantošanas mērķiem.