Okt 08

Radīts Ietekmīgāko Influenceru TOP100

Radīts Ietekmīgāko Influenceru TOP100

Latvijas Instagram influenceru top 100 jeb ietekmīgāko Latvijas Instagram lietotāju tops ir izveidots Mīlētāko zīmolu topa ietvaros un ir viens no šī gada jaunumiem. Vērtīgākie Latvijas Instagram influenceri tika paziņoti Zīmolu topa apbalvošanas ceremonijā 3. oktobrī mūzikas namā Daile.

Topā iekļuvuši gan plašākai sabiedrībai jau labi zināmi vārdi, gan ārpus Instagram sekotāju loka vēl maz dzirdēti, tomēr savai auditorijai nozīmīgi influenceri. Latvijas Instagram influenceru top 5 veido: Kristaps Porziņģis (@kporzee), Laura Ķīse (@laurlaacis), Mairis Briedis (@mairisbriedis), Niklāvs Mičulis (@niklavs) un Renārs Zeltiņš (@renarszeltins).

Influenceru tops tika radīts sadarbībā ar itāļu sociālo tīklu pētniecības un konsultāciju kompāniju ModelTag. Katra influencera ierakstu vērtība tika noteikta, ņemot vērā sekotāju iesaisti un aktīvos kontus. Noteiktā vērtība tika salīdzināta ar tradicionālo mediju izmaksām. Respektīvi, top skaidrs, cik par tādu pašu komunikācijas efektu uzņēmējs maksātu, izvietojot reklāmu tradicionālajos medijos. Piemēram, topa uzvarētāja Kristapa Porziņģa ieraksta vērtība ir 5040 eiro Latvijā un 28 000 eiro globāli.

influenceru_top_490x232.png

Cilvēki joprojām vairāk  uzticas nepastarpinātai komunikācijai ar citiem cilvēkiem, nevis reklāmai medijos. Tāpēc mārketinga komunikācijā tiek meklētas aizvien jaunas iespējas, kā auditoriju uzrunāt tieši – un viena no aktuālākajām ir sadarbība ar influenceriem. Tieši sociālo tīklu lietotāji, kuri piesaistījuši ievērojamu sekotāju pulku un veiksmīgi iesaista sekotājus savā komunikācijā, var būtiski ietekmēt arī savas auditorijas viedokli un iepirkšanās paradumus. Instagram ir viens no populārākajiem sociālajiem medijiem influenceru vidū.

Šobrīd influenceru skaits strauji aug, un uzņēmumiem kļūst arvien sarežģītāk saprast, kurus izvēlēties par savu produktu vēstnešiem. Influenceru tops palīdz šajā jomā orientēties un noskaidrot, ar kurām Instagram zvaigznēm uzņēmumiem būtu sadarboties visefektīvāk.

Tops rosina arī pašus influencerus pārdomāt savu Instagram komunikāciju. ModelTag pārstāvis Karlo De Mičeli (Carlo De Micheli) skaidro: „Mēs redzam situācijas, kad sekotāju iesaiste ir augsta ierakstiem par influenceru personīgo dzīvi. Un mazāku iesaisti, kad ieraksts ir tapis sadarbībā ar kādu zīmolu. Tas noteikti ietekmē influencera vērtību. Jo vairāk zīmoli atbilst pašiem influenceriem, jo vairāk viņu sekotāji var asociēt sevi ar tiem – jo labāk. Izvēlēties piemērotākos zīmolus – noteikti ir vispareizākais ceļš.” Vairāk ieteikumus efektīvai sadarbībai starp influenceriem un uzņēmumiem uzzināsi, noskatoties interviju ar Karlo De Mičeli.

Visu Latvijas 100 ietekmīgāko Instagram influenceru topu un viņu ierakstu vērtību vari apskatīties zimolutops.lv.

Atgādinām, ka Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots jau kopš 2004. gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes atspoguļošanā. 

Komentāri

Jaunumi

Rādīt vēl
Vai pārlekt uz gadu
DDB Latvia
Brīvības 40, Rīga, LV 1050, Latvia
+ 371 67288265
magic@ddb.lv
Vairāk
Visas tiesības rezervētas, DDB Worldwide Communication Group Inc © 2018

Analītiskās sīkdatnes šajā vietnē

Analītiskās sīkdatnes apkopo informāciju, kā Tu lieto tīmekļa vietni, konstatē biežāk apmeklētās sadaļas, ieskaitot saturu, kuru Tu izvēlies, pārlūkojot vietni. Informācija tiek lietota analīzes nolūkos apkopotā veidā. Var tikt izmantotas trešo personu sīkdatnes, piemēram, Google Analytics.

Nospiežot “Saglabāt izmaiņas”, Tu apstiprināsi, ka esi iepazinies ar informāciju par sīkdatnēm un to izmantošanas mērķiem.